Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2023 08:23 - Лято 2021 (Част 1 )
Автор: ivanovarosita Категория: Тя и той   
Прочетен: 1033 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Лятото скоро наближаваше и с нетърпение чаках да замина на морето . “На почивка “ - повтарях си наум аз докато шофирах . Отивах на работа с такова нежелание , че то просто може да се разбере от всеки един недоволен българин , който работи според него за “стотинки “ , но пък от друга страна и с бездействие няма как да се случат нещата . Но тогава не го мислих толкова , в главата ми беше толкова свободно , защото се разделих с поредното момче , с което изгубих скъпи две години от моят живот , така или иначе той на нищо съществено не ме научи освен как да правех народни схеми , тъй като цялото му семейство правеше така . Моите родители много го харесваха , а толкова много пъти им обяснявам как това момче няма никакъв акъл в главата и с какво се занимаваме , че не е редно . “ Много ти е добро момчето , виж как те гледа “ казваха ми те . Беше ми писнало да споря с тях , защото така вредях единствено и само на себе си . Твърде лично ги приемах нещата ,а не трябваше . Нищо , аз не съжалявам . Пристигнах на работното място облякох униформата си и запретнах ръкави . Това беше най-гнусното и най-противно място на което съм работила след Макдоналдс разбира се . Седях високомерно над другите и си повтарях ,, Защо не искам да съм като вас “ . Е какво можех да направя на 22 години ? Работех на три места , нямах време за себе си . Бях станала робиня на парите , а в същото време толкова много ги ненавиждам . След пицарията отивах в друг гнусен ресторант в селото в което живяхме с въпросното момче . Единственото село без роми и живях в къща на революционери ! На два три пъти група ученици идваха с учители до къщата и като започнат да ми говорят какви хора са били баба му и дядо му , настръхвах ! А сега какви очернени и обременени са станали . “Язък “ - помислих си . Вечерта след ресторанта ходех на работа да продавам най-обикновени балони за 0,60 ст , с някакъв газ , който трови хората за 1 лв и така за 1,60 лв ги убивам бавно , бавно , за да мога да взема хартийка в ръка ! Не само , че печалбата им беше от въздуха (в буквален и преносен смисъл ) , но пък хората се забавляваха и стана изключително модерно сред плеймейтките , танцьорките , компаньонките и на последно място до простосмъртните момичета . Там пък беше дъното на пирамидата . Всяка вечер седях и ги гледах всичките с едно отвращение , високомерие , една погнуса . Да можеха да се видят отстрани ! Седях тихо в ъгъла и, цъках през зъби и си повтарях че нашите герои умряха напразно  ! Мислела съм си на моменти какво щеше да бъде , ако си бяхме останали под турско владичество !  Икономически ще сме непобедими дори и от Китай с техните играчки които произвеждат да правят хората по-тъпи и роботи , после Американците били виновни ! Нали те са основният дистрибутор на света , защо само се хапят заради тези хартийки ! По - време на работа много си затормозявам мозъка , за да може времето ми поне да минава . Беше ми омръзнало в тази кръчма . Имах общо 3-4 часа сън и свободно време , а пък от 16-19 часа на ден работна заетост . Нямах конкретна цел , нямах инвестиции в главата , нямах идеи . Имах въпросите “защо , ама защо така , ама защо инак “ , родителите ми отговаряха с прости изречения като “Ми защото е така откъде да зная “ и аз повече не питам , че и без това само ми се крещеше . Но аз бях свикнала от малка , тъй като винаги правех бели и мен си ме шамаросваха . Но колкото повече бой ядох толкова повече бели правех . Каква съм мазохистка само ! Ето на̀ още бях дете , а само на 22! На тази възраст моите съученички вече раждаха и се питах , какво имат те като разум , опит в живота и най-вече как се оправят с парите на тази възраст ! Моят доход тогава възлижаше между 1800-2200лв на месец (благодарение на балоните разбира се ) и никога нямах пари ! Работех на три места ? Пръстите ми бяха много широки и  не отдавах такава сериозност на парите , никога не съм го правела . Тотално се омагьосах в един кръг , от който си казах , че ще излезна ! Крепеше ме мисълта за почивка на морето с моята “най-добра  приятелка ! “ 



Гласувай:
3



1. siainia - Този
16.05.2023 10:39
Който не е извършил никакъв грях през деня е свършил повече работа от този който работи цял ден.Според тебе ако ти не извършваш никакъв грях не заслужаваш ли заплатата си или повече заслужава този за чийто грехове ти плащаш но той работи цял ден ....,а ти нямаш ли участие в работата му ако ти не плащаше за греховете му той щеше ли да може да работи?!
цитирай
2. siainia - Да ти кажа честно
16.05.2023 10:53
Ако не си почиваш в теб където и да отидеш и с който и да отидеш пак няма да си починеш,намери си работа която да те Радва и така колкото повече работиш толкова по добре ще се чустваш,казано по просто не работиш за хубави хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivanovarosita
Категория: Тя и той
Прочетен: 43220
Постинги: 32
Коментари: 35
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930